2018. november 24., szombat

Dzsungel hangulat



Szóval az van, hogy eljutottunk odáig, több a bútor, mint amennyit az otthonunk elbír. Így hát a közeljövőben kénytelen leszek néhány általam felújított bútortól megválni. Bemutatom azt a két fotelt, amelyek igen leharcolt állapotban kerültek hozzám, de pálcás háttámlájuk azonnal megragadott. 




Ime a kiinduló állapot:







Mielőtt nekiláttam a felújításnak képzeletemben fedett teraszt, verandát vagy télikertet láttam magam előtt sok buja növénnyel (mint ez vagy ez), melyben az én két fotelem valamiféle trópusi hangulatot teremt.


Nagyításhoz kattints a képekre!




A munkafolyamatról nem készültek fázisfotók, és nem is untatnék vele hosszabban senkit.  A fa részeket feketére festettem, új szivacsot kapott és mintás kárpit került rá.

Sajnos se verandám, se télikertem nincs, ezért a galérián mutatom az én trópusomat:









 





De akár a nappali olvasósarkából is dzsungelt varázsol a fotel:






Nagyításhoz kattints a képekre!

Nos hogy tetszik? Írd meg, és oszd meg ismerőseiddel a  Lady And Mirror facebook oldalát. Még több hasonló inspirációs képet Pinterest táblámon találsz.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése