2015. március 26., csütörtök

Mi készül itt? - Ars poetica

Nagy divatja van a különböző feliratoknak, bekeretezett szövegeknek a lakásdekorációban. Persze nincs semmi új a nap alatt, a nagy életbölcsességek minden korban kikívánkoznak a falra; ma a "Do more of what makes you happy" típusú inspirácós képek, tegnap a "Ki az urát szereti, jó ebédet főz neki" különböző verziói a lakókonyhák hímzett falvédőin.




Beálltam én is a sorba - nem nézhettem tovább az üres képtartót - kerestem egy nekem tetsző idézetet, és megcsináltam a magam tábláját.



A romantikus shabby chic kerethez illő mű háttérének egy régi esküvői magazinból vágtam ki rózsás-csipkés képeket. De akárhogy illesztgettem őket, sehogy sem tetszett az összhatás. Ekkor jött az ötlet, hogy jobban mutatna a montázs, ha nem vágnám, hanem tépném a lapokat és úgy tenném őket egymásra. 




Ezután már nem volt kérdés, hogy az idézetet is szó-fecnikre szaggatom.  A címkefelhő mintájára kicsit eljátszottam a szavak méretezésével is, a nyomtatáshoz pedig szándékosan újrahasznosított papírt választottam, mert annak sötétebb árnyalata, érdesebb felülete jobban illeszkedik az egésznek a színvilágába, hangulatába.




A citátum Müller Pétertől származik, bölcs-e vagy túl bölcselkedő, mindenki döntse el maga, engem mindenesetre megfogott, akár blogom ars poeticájának is nevezném.


"Nem az vagyok én, akit a tükörben látok, hanem aki a tükörbe néz."


/Nagyításhoz kattints a képekre/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése