2015. március 10., kedd

Mi készül itt? - Nem mind arany ami fénylik - De igen!



Nagyon elhanyagoltam mostanában a blogírást. Ajaj, nehéz mesterség ez! A kevéske szabadidőmben kell kitalálni, megcsinálni, fotózni és írni róla. Ez utóbbival vagyok erősen lemaradva, már jó rég nem mutattam, mivel is foglalatoskodtam. Ha kíváncsi vagy olvass tovább!



Ez a fiókos dobozka névnapi ajándéknak készült. Elkészítése a  már megszokott módon kezdődött, fogtam az ecsetet és lefestettem. Ezután transzfer technikával levendula virág mintával díszítettem, majd egy kis csiszolással visszakoptattam. 

Ebből a kölcsönbe kapott könyvből merítve az ihletet - a francia bútordíszítés mintájára -az éleket arany festékkel emeltem ki, hogy ezzel hangsúlyozzam a   formáját. Úgy gondoltam, hogy a pici arany fiókgomboktól pedig bájosan elegáns lesz. A könyvet lapozgatva azért megállapítottam, hogy még van hova fejlődni.
Az ékszereket csak a fotók kedvéért tettem bele. Az ünnepelt részére illatos levendulaszappant és  levendula mécseseket rejtettem a fiókjaiba.


Kipróbáltam végre a stencilezést is. Maradt egy elrontott transzferes képem karácsonyról (balga módon fejjel lefelé tettem rá a “Boldog Karácsonyt!” feliratot). 
Fogtam most ezt a vászonképet, festéssel eltüntettem a malőrt, majd ráhelyeztem a stencilt és arany festékbe mártott hengerrel végiggörgettem. 
      
       
  
Tetszett az eredmény, kerestem hát egy madzagot is, amivel fel tudnám akasztani; a bonbonos doboz arany zsinórja éppen megfelelt. 

           

Az első sikerélmény után folytattam egy díszpárna-huzaton. Mivel a huzat nagyobb mint a stencil, így többször át kellett helyezgetni. 

     

A felénél elfáradtam vagy meguntam, a lényeg, hogy abbahagytam: "elég ebből ennyi, jól néz ki ez a párna így is". A tanulságot leszűrtem:  hiába lett divat stencillel díszíteni a falat,  kétszer is meggondolnám mielőtt belevágnék. Én ehhez túl lusta vagyok :)

       


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése