2015. december 28., hétfő

Csillagfény


Nincs új a nap alatt, de még csillagok alatt se. A karácsonyi csillagfény-dekorációt Jobb Mint Volt blog szerzőjétől koppintottam, aki pedig Pinteresten talált rá. Az én verzióm annyiból más, hogy nem kényszerültem előzetes asztalosmunkára, hiszen egy gyönyörű, széles tölgy deszkadarabot kapott ajándékba a párom ehhez a projekthez.







Ő, ki társam az életben és a barkácsolásban megszerkesztette a megfelelő méretű csillagot, én pedig kiókumláltam miként lehet a mintában 45 ledes fényfüzért arányosan elhelyezni. Az agytorna vége a következő lett: a csillag körvonalára került 30 lyuk, minden csillagszárba még 2-2, azaz összesen 10, a csillag közepén keletkező ötszögbe pedig berajzoltam egy újabb, kisebb csillagot és ennek belső szögeihez került a maradék 5 lik :)





Mikor elkészültek a furatok, elnagyolt festés következett Tikkurila Empire bútorfestékkel. Néhol szárazecset technikát, máshol ronggyal bedörzsölést alkalmaztam, így a hatás kicsit kopottas, helyenként átlátszik a fa erezete, kérge.



Ezután már csak át kellett dugdosni a kis ledeket a lyukakon és gyönyörködni a fényében. 







"Olyan jó néha angyalt lesni
s angyalt lesve a csillagok közt
Isten szekerét megkeresni.
Ünneplőben elébe menni,
mesék tavában megferedni
s mesék tavában mélyen, mélyen
ezt a világot elfeledni."
Wass Albert: Karácsonyi versek II.








 A képek a sajátjaink, nagyításhoz kattints rá.

Kérlek kövess  Lady And Mirror facebook oldalán és Pinteresten, adj hangot tetszésednek, oszd meg ismerőseiddel vagy írj nekem! Köszönöm! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése