2015. december 9., szerda

Tiéd a szívem!

Van az úgy, hogy az ember meglát valamit, aztán elkezd sajogni a szíve. Az enyém most ilyen szívek után epedezett, muszáj volt tehát legyártanom párat. 






Fél-fél métert vettem csipkemintás és egyszínű anyagból. Töltetnek hungarocell golyócskákat házasítottam össze egy csipetnyi tihanyi szárított levendulával, ami eddig üvegben várta, hogy sorsa megpecsételődjön. 




Mivel a varrógéppel nem vagyunk kebelbartánők, megkíméltem magam a fölösleges stressztől, inkább textilragasztóval rögzítettem a sima és a mintás anyagból kivágott szíveket egymáshoz. Díszítésnek egy-egy gyöngyöt varrtam rájuk, akasztónak egyszerű madzagot kaptak. 


Ötven szívet legyártani, még akkor is nagy munka, ha a segítségét meggondolatlanul felajánló Emböröm töltött meg vagy huszat.






Mikor készen lett mind, igen boldogan ide-oda próbálgattam őket. A szekrényeimnek tetszett, és a szobafenyő sem tiltakozott. Talán teszek belőle a karácsonyfára is, vagy girlandként felfűzöm őket az ablak elé.


De a legtöbbjük mégiscsak ajándékkísérő lesz barna csomagolópapírba kötött ajándékokon. 




























A képek a sajátjaink, nagyításhoz kattints rá.

Kérlek adj hangot tetszésednek, kövess  Lady And Mirror facebook oldalán vagy Pinteresten, oszd meg ismerőseiddel vagy írj nekem! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése