2014. december 3., szerda

Mi készül itt? - A Szarvas az új Bagoly?


Talán csak azért, mert itt a tél, az inspirációs képekről lassan eltűnnek a helyes kis baglyok, helyette viszont dübörög a szarvasláz. 







Szarvasagancsok, szarvasképek a falakon, párnákon, kis szarvasok adventi dekorációként, szarvasdíszek karácsonyfán és ünnepi terítékeken, szarvasmintás stencillel gyártott ajándékötletek tömege a DIY oldalakon.

   

www.etsy.com
Forrás: akicsihaz.hu
Még több inspirációs kép: itt 

Hirtelen elkezdtem nagyon vágyni egy szarvasra...
Az nem lehet, hogy nekem ne legyen azonnal egy ilyenem.


Kerestem kényes-fényes ízlésemnek megfelelő szarvasmintákat Pinteresten, aztán elő a készen vásárolt párnahuzattal (ejh, nincs most türelmem a varrással bíbelődni!).

A szarvasmintát un. transzfertechnikával vittem át a párnahuzatra. A kiválasztott mintát laser nyomtatóval kinyomtattam, a papírt - nyomtatott felével az anyagra fektetve - narancsolajjal átitatott vattapamaccsal átkentem, majd kiskanál fejével alaposan átdörgöltem. Kész! A festék a papírról átkerül az anyagra. Egyszerű, de nagyszerű, nekem tökéletesen megfelel.


Szarvas-projekt kipipálva!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése