2015. január 16., péntek

Mi készül itt? - Hátrapillantás az év végére

Ugorjunk vissza az időben! Nem sokat, csak decemberig. Ez a hónap sem telhetett el saját készítésű holmik nélkül, karácsonyra és születés-napokra gyártottam néhány apróságot.

Most, hogy már minden megajándékozott kiörömködte magát, vagy túlélte a csalódását, megmutathatok néhányat. 


Hosszú leírást nem érdemes fűzni a képekhez, lényegében festettem vagy traszferáltam, vagy a kettőt együtt. A fotók minősége sajnos tükrözi karácsonyi hajrá utolsó fázisát, amikor az ember lánya össze-vissza rohangál a felfordult lakásban, csapzott hajjal és idegekkel próbál mindennel elkészülni.

Varrtam egy ablakpárnát a téli hideg ellen:



Rákerült az elmaradhatatlan téli szarvas minta

Szánkó, gyerekek, szeretem!

Foszladozó szőrmemaradékkal kitömtem

Egyszerű cikk-cakk öltéssel díszítettem a végeit

Végleges helyére került


Ez a párna később még egy kis csipkét is kapott, de annak fotózása elmaradt:



Az ékszerdoboz tetejét, mintás keretbe helyezett monogrammal díszítettem:


Jelképes ajándék a kollégáknak:





Díszítésre várnak a tálcák:



Kedvcsináló kávézáshoz, teázáshoz:








Végre méltó keretbe és helyre - egy hatéves kislány szobájába - került Reni Csipkerózsika rajza:

Csak a keretet festettem én :)



Fehér karácsony helyett fehér karácsonyfa: utolsó pillanatban csináltam meg a DIY oldalakon keringő receptből  a porcelángyurma díszeket. Tetszett az egyszerűsége.


Nagyításhoz kattints a képekre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése