2015. szeptember 22., kedd

A pad, a kapu és a többiek

Nemigen volt időm blogot vezetni, miközben ezerrel készültünk az augusztusi nagy családi összejövetelre. Úgyhogy most utólag jövök néhány nyúlfarknyi képes beszámolóval; mi minden került ki a kezeim közül a nyáron.


Verőcei padunk történetéről és gatyába rázásáról már itt írtam. Ilyen szomorú látványt nyújtott mikor megvettem:

Mielőtt megvettük
Most pedig vidáman irul-pirul hol a teraszon, hol a kertben:

Az ablak alatt




Romos, elhanyagolt terület volt
A kerti csap körül rész sem volt igazán szívet melengető hely mielőtt kitakarítottuk, kipofoztuk. Kis padunk itt is álldogált egy darabig.

Megújult a kút körüli rész

Mini bár

A bulin viszont  a "mini bár" került ide, a pad pedig az öreg gesztenyefa alatt várta a vendégeket.

Négy fivér a gesztenyefa árnyékában

Kreatív párosunk szakállas tagja készített két új kertkaput, mert a régiek elkorhadtak és kidőltek.
Ez volt a régi                              ... és ez már az új
Ez volt a régi kapu
Ez már az új

Én pedig szép haragoszöldre festettem, itt már szárad az első réteg:
Íme A KAPU. Szerintem bármelyik hobbit Középföldéről megirigyelné.

"Hej koszorú, koszorú, miért vagy olyan szomorú?"
Ugye nem is az? Dekorációnak szőlőindából egyszerű koszorút tekergettem nagy hirtelen.

Folyt. köv.



(Fotók: Kertész H. Attila)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése