2016. január 7., csütörtök

Süssünk, süssünk valamit, azt is megmondom, hogy mit!

Nagyon cuki porcelán baba-teáskészletet találtam - meglepő módon - az Alexandra könyváruházban. Nem haboztunk megvenni, igazi kislányoknak való ajándék! Ám egy igazi babazsúrhoz sütik is kellenek. Elő hát a porcelángyurma recepttel!






Nagyon megszerettem ezt az anyagot, a hófehér díszek amiket tavaly készítettem, az idén is felkerültek a karácsonyfára.

Most a kukoricakeményítőből, szódabikarbónából és vízből főzött gyurmát ételfestékekkel színeztem. 








A kis sütik megformázása igazán jó családi mókának bizonyult. Apró cukorgyöngyökkel díszítettük őket, hogy még szebbek legyenek, majd két napig csak szárítottuk.




















Mikor megszáradtak a gyurmasütemények, egy hozzá illő fém dobozba tettük, amiben később is tárolni tudják a gyerekek.




Kezdődhet az igazi játék!
Nagyításhoz kattints a képekre.

Kérlek adj hangot tetszésednek, kövess  Lady And Mirror facebook oldalán vagy Pinteresten, oszd meg ismerőseiddel vagy írj nekem! Köszönöm!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése