2016. március 22., kedd

Hirtelen felindulásból

Vannak dolgok amiket nem kell hosszan magyarázni. Ott volt, hát kezdeni kellett vele valamit. Ennyi.




Mikor a krétatábla készült eszembe jutott: hohó! Van nekem egy ilyen piros csillag alakú micsodám (dekoráció? tálca?), amit karácsony után vettem igen olcsón. 


Azon kaptam magam, hogy amíg száradt a tábla, gyorsan lefestettem ezt is. Ugye milyen mutatós üzenőtábla? Hopp, már üzent is valaki!


Bármelyik zöld óvoda megirigyelhetné újrahasznosított papírból készült nyuszis girlandomat. Ennek története, hogy találkozóm volt munkaidő után, de a megbeszélt időpontig volt egy lyukas fél órám. Mit csináljak addig? (Az hogy tovább dolgozzak, nem volt opció.) Megláttam a barna csomagolópapírokat, amiben a napilapokat kapjuk. Gyorsan nyomtattam egy nyuszisablont, a többit kitaláljátok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése